Tuesday 20 June 2017

Shufaad Forex Trading


Jika anda inginkan suasana pembelajaran yang eksklusif 8211 coaching pessoal atau 1 a 1, anda boleh hubungi saya sekarang. Di bawah adalah detalhe untuk kelas eksklusif ini: Kelas bermula dari sehingga básico adiantado selama 3 hari. Topik akan merangkumi dari trading psikologi, gerenciamento de risco e dinheiro, análise teknikal e análise fundamental. Selain dari market forex, anda juga akan di dedahkan dengan mercado spot ouro, óleo, índice dan juga ekuiti. Setiap bulan akan ada kelas revisão, juga 1 a 1, selama 2 8211 4 geléia. Anda juga boleh hadir ke kelas Treinamento em grupo yang akan di adakan 2 kali sebulan secara percuma. Anda akan mendapat koleksi video mentoring até 2015, 2016 dan 2017. Grupo de suporte melalui Telegram. Yuran untuk kelas ini ialah RM3500 shj. Depósito de Untuk, anda Hanya perlu membayar RM1750 dan baki nya di jelas kan semasa kelas. Bagi yang berminat, sila hubungi saya di talian 012-9965946. Bagi yang berminat untuk mempelajari skil membaca graf harga emas, saya menjemput anda untuk hadir ke kelas Analisis Teknikal Harga Emas yang akan di adakan pada: Hari: Sabüe, 17 de dezembro de 2016 Masa: 9h30, 8211 17:00 horas Tempat: TheCandles, Sunway Fee: RM250 (10 yang terawal akan dapat hanna diskaun RM190 shj) Apa yang akan anda pelajari di dalam kelas ini nanti MT4 8211 instalação e instalação Menggunakan ferramentas dan função d dalam MT4 Suporte e resistência Mengenalpasti paras terbaik untuk membeli dan menjual emas fizikal Potensi pelaburan silver dari sudut Teknikal Halatuju pasaran ouro amp silver untuk tahun 2017 Jika anda berminat, sila hubungi saya di talian 012-9965946 untuk pendaftaran. Bagi anda yang mempuyai modal lebih dan ingin membuat investimento di dalam bentuk emas fizikal, sekarang ini merupakan masa yang terbaik. Mengapa Kerana sekarang Ouro Público, syarikat pelaburan emas no 1 di Malásia, sedang giat membuat promosi sempena Tahun Baru Cina. Dengan setiap pembelian 1 KG emas fizikal, anda akan mendapat 5 g emas PERCUMA. Sim. Free 5 g emas 999.9. Saya kira ini memang satu promoção yang sangat ohsem dan tak patut di lepaskan oley sesiapa sahaja. Bagi yang berminat, anda boleh hubungi saya di talian 012-9965946. Selamat menyimpan emas Memang betul masa sekarang cepat betul berlalu. Mat salle kate 8216time flies8217. Pejam celik, pejam celik dah bulan final de 2016, dah sampai bulan Disun trocadilho. Kalau anda jenis yang rajin buat azam baru setiap tahun, cuba cek balik. Yang mana dan capai, yang mana jadi capati. Kalau dapat 50 pun saya rasa dah cukup bagus tu. Untuk saya, sepanjang 2016 ni trading tornou-se tão desafiador. Sebagai trader, kita dah lalui Brexit (Jun) e eleição presidencial dos EUA (novembro). Agora, temh tunggu FOMC este próximo dezembro, nak tengok sama ada Fed akan naikkan rate atau tidak. Selain dari itu juga, berlaku satu insiden yang di gelar 8216Fat Finger8217 sekitar Oktober yang mana puncanya di percayai por um erro de programação do komputer. Dari segi trading, USD Index telah mencatatkan paras tertinggi, begitu juga dengan Dow dan SampP. Gold pula nampaknya sudah break pars 1200 dan berada di sekitar 1170. GBP terpaksa saya tinggalkan dahulu kerana impak Dari Brexit ini masih lagi kuat. Jpy yang sangat kuat tahun ini sedang mengalami fasa retracement. Dan CAD8230yes, saya merasakan CAD berpotensi untuk menjadi lebih kuat tahun hadapan. Sebab persetujuan yang di capai, por favor, OPEC baru-baru ini mungkin akan definitivamente estabilizou o petróleo e baixe-a-dia. Akan membantu mengukuhkan loonie. No entanto, qualquer coisa pode acontecer na negociação. Sebagai seorang comerciante, kita hanya comércio apa yang kita nampak, bukan apa yang kita rasa. Ikut rasa binasa. Caras de negócios felizes, dê uma atualização para mais informações mais tarde. TQVM Bagi sesiapa yang serius mahukan renda di dalam USD sebagai seorang comerciante, anda kini boleh sertai saya di dalam kelas Grupo Coaching yang akan saya adakan pada tarikh-tarikh berikut: 20 amp 21 nov (Ahad amp Isnin) 27 amp 28 nov (Ahad amp Isnin) 9 amp 10 de dezembro (Jumaat amp Sabtu) 11 amp 12 de dezembro (Ahad amp Isnin) 20 amp 21 Jan 2017 (Jumaat amp Sabtu) 22 amp 23 Jan 2017 (Ahad amp Isnin) Semua kelas akan di adakan di TheCandles, Sunway bermula Merda 9,00 am sehingga jam 5.00 pm. Selain dari kelas selama 2 hari, para peserta juga akan mendapat: Koleksi video mentoring (2015 dan 2016) Grupo de suporte de Telegram Classe de repetição gratuita (boleh masuk lagi sampai pandai) Suporte dari saya sampai mati Untuk tujuan promosi, taxa nya hanyalah RM888 sahaja. Untuk menempah tempat anda, depositar sebanyak RM450 perlu di jelaskan sebelum kelas. Pembayaran boleh di buat pada akaun Maybank 5541 1010 5387 Candlestcik Consulting. Selepas pembayaran di buat, sila wasap slip beserta nama penuh kepada saya di talian 012-9965946. Selamat menempah assento anda Bagi anda yang berminat untuk menambahkan pengetahuan di dalam bidang analisis teknikal, maka saya menjemput anda untuk hadir ke kelas Analisis Teknikal Harga Emas yang akan di adakan pada: tarikh: 29 Okt 2016 masa: 9.30 am 8211 5.oo pm tempat : Thecandles, sunway. Taxa: RM250 sahaja. Antara topik yang akan saya kongsikan ialah seperti Configuração MT4, assim como suporte de resistência, indicador de momentum, como por exemplo, per-mana paras terbaik untuk membeli dan menjual emas fizikal. Seperkara yang ingin saya beritahu kelas ini sangat sesuai untuk mereka yang zero conhecimento di dalam bidang analisis hargapergerakan harga emas. Untuk pendaftaran, sila hubungi saya di 012-9965946. Bagi anda yang ingin mendapatkan buku-buku saya dan mendaftar kelas-kelas saya, anda kini boleh berbuat demikian di laman web pgmall. my. Sebagai contoh, jika anda ingin membeli buku Ampère de ampulheta Divergência, e uma boleh taip perkataan candelabro di dalam kotak busca di a bahagian atas site ini Ok. Harga yang di tunjukkan kat atas tu bukan dalam libra esterlina mahupun ringgit ye, tapi ianya ialah Gold Cash (GC). Dan na ordem untuk anda membeli belah bukan saja produk e serviço dari saya tapi dari ramai-ramai penjual di pgmall ni, anda perlu jadi cliente atau revendedor Public Gold. Cara paling mudah, buka akaun GAP dulu 8211 serendah RM100. Bila anda dah dapat nombor PG, baru lah anda boleh shopping di pgmall. Senang kan Então kalau anda nak jadi buka akaun GAP, roger saya k. Saya guia anda. Semalam di Facebook, Saya telah sharekan video analisis ini untuk tontonan kawan-kawan yang ingin mengetahui tentang pergerakan semasa harga emas dan perak. Jika anda terlepas peluang itu, apa kata anda lihat di sini: Buat pengetahuan anda juga, vídeo no evento khas untuk NFP yang berlaku pada malam semalam (2 de setembro). Selain itu juga, saya sangat-sangat menggalakkan anda semua untuk membeli emas fizikal di publicgold. my sebagai salah satu portfólio pelaburan anda. Sehingga bertemu lagi Sebagai seorang investidor atau peminat emas, anda sudah tentu pernah mendengar istilah seperti relação ouro-prata. Então, apa yang anda faham tentang ratio ini Di dalam bahasa yang paling mudah, proporção ini bermaksud bilangan onça (oz) prata yang di perlukan untuk menyamai 1 oz de ouro. Sebagai contoh jika harga gold ialah 1000 por oz (amin) dan harga prata pula ialah 20 por onça, razão maka nya ialah 50: 1. Dan ketika saya menulis artikel ini, ouro por berada pada paras 1345 por oz manakala harga silver pada 20.15. Oleh yang demikian, relação ouro-prata sekarang ialah 66: 1. Seperkara yang menarik tentang hubungan antara ouro dan prata ini ialah selain dari kedua-duanya tergolong di dalam kategori metal precioso atau logam berharga, mereka juga mempunyai correlação positiva antara satu sama lain. Maksudnya, jika harga gold naik, prata juga akan naik. Begitu juga sebaliknya. Sedikit fakta sejarah yang ingin saya kongsikan dengan anda: relação ouro-prata ini pada asalnya di tetapkan oleh kerajaan sebagai salah satu langkah menstabilkan sistem kewangan negara. Rekod paling awal berkaitan dengan penetapan ratio ini telah di catatkan oleh kerajaan Roman iaitu pada proporção 12: 1. Kerajaan US melalui Mint of Act 1792 menetapkan ratio ini pada kadar 15: 1. Ratio ini pernah meningkat sehingga ke paras 98: 1 pada tahun 1939 di zaman pemerintahan Presiden Roosevelt. Ini adalah kesan dari penetapan harga gold pada harga 35 por oz. Kesan dari penamatan Perang Dunia ke 2 e Brenton Woods Agreement pada tahun 1944, yang mana kadar tukaran asing (taxa de câmbio) telah di ikat pada harga gold, ratio ini telah turun sehingga ke paras 15: 1. Bermula dari tahun 1970 e yang mana menyaksikan pemansuhan padrão de ouro para membawa ke tahun 1980 e dan 1990 (harga silver jatuh serendah 4 por oz), proporção ini telah meningkat kepada 100: 1. Secara purata, di dalam era 2000 an, relação ouro-prata iny berlegar sekitar 50: 1 kepada 70: 1. Paling renda de catatkan pada paras Untuk investidor yang lebih hardcore, meroka akan menggunakan relação ouro-prata ini sebagai satu tools untuk hedging. Sebagai investidor yang bijak, saya cadangkan anda mulakan dengan menyimpan emas dahulu. Dan kemudian barulah memulakan simpanan silver anda. Bahagi kan portfolio anda kepada 70:30 dengan 70 kepada ouro e prata sebanyak 30. Post navigationTag Archives: forex trading Kenapa saya mengatakan Dólar dos EUA dalam masalah Saya akan menunjukkan kepada e um gráfico Dólar Índice di dalam 2 prazos Yang Pertama di Daily dan yang Kedua di H4. Terdapat paras resistência yang kuat di 100.00 dan 100.37 yang mana paras yang kedua adalah paras resistência yang di catatkan oleh highs pada 13 Mac 2015. Preço membentuk doji di área 100.00 dan selepas satu vela branca longa 8211 ini adalah configuração perfeita untuk Doji At the Top ( DAT) strategi. Despeça selepas doji Wow, ini memang excelente Sekarang kita lihat di time frame H4 pula. Sinal de Ada fefeter saya 8211 Divergência de Bearish Dengan MACD crossover da barra de histograma telah pun flip di bawah 0.00, ini adalah tanda-tanda kejatuhan (atau retrace) di dalam dollar. Berdasarkan kepada chart di kedua-dua frame de tempo ini, ia menunjukkan yang Dólar dos EUA sedang berada di dalam fasa retrace - pelo menos sehingga próximo NFP. Então, ouro, prata, de qualquer par, eang ada kaitan dengan dollar especialmente Eur, Pound dan Yen akan mempunyai peluang untuk tapau dollar. Verifique o suporte da resistência yang terhampir dan ambil profit di situ. Anda rakan FB saya Jika ya, maka saya yakin anda sudah pun melihat dan membaca iklan ini. Jika anda bukan rakan FB saya, ini dia iklan tentang kelas Grupo Coaching yang saya buat sebentar tadi. 1. Anda boleh klik pada link ini, bit. ly6MonthCoaching. Untuk melihat apakah modul yang bakal anda pelajari. 2. Jika anda berminat, banco de sila em kan deposit sebanyak RM750 ke dalam akaun Maybank 554110105387 Candlestick Consulting. Bakinya perlu di bayar semasa kelas. 3. Watsappkan slip payment dan nama penuh kepada nombor 012-9965946. Terima kasih dan semoga anda terbuka hati untuk menjadi seorang Trader. Ps: jika anda tak dapat hadir pada tarikh 5 dan 6 Oktober ini, jangan risau. Ada tarikh lain. Hujung bulan Oktober. Tengok poster ni k. Pós-navegação

No comments:

Post a Comment